+ Yorum Gönder
Gizliyara Güncel Konu Arşivi ve Bilgi Hazinesi Forumunda Divan mobilya´nın sorumsuzluğu Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Divan mobilya´nın sorumsuzluğu








    DİVAN MOBİLYA´dan oturma gurubu aldım 1 ay sonra 3 lü çekyatarın ortası eğilmeye başladı. sorunu ürünü aldığım mağazaya bildirdim gelip baktılar çözülecek bir sorun olmadığı için üretici firmayla görüştük bir kaç kez görüştükten sonra teknik servisini gönderdi gelip baktılar rapor tutuldu sorunu fabrikaya ileteceklerini söyleyip gittiler ürünü aldığım 6 ay oldu ilgilenen yok DİVAN MOBİLYA ürettiği ürünün arkasında durmuyor ne yapmam gerekiyor?







  2. Ziyaretçi





    Abii ya ona kalırsa bide bizim burda bi mobilyacı var. Uluyol diye.
    Abii adam yatak odası takımı sattı. 1 ay sonra dolabın kapağa kırıldı.
    Satın aldığımız yerden adamı çağırdık. Bu ürünü size ben satmadım dedi.
    Halbuki 1 hafta öncede takımın son parasını almaya gelmişti.
    'Kardeşim madem sen satmadın parayı ne için istiyon?' dedik.
    Adam daha para peşinde. Böyleleride var tabii , naparsın iştee.




  3. Ziyaretçi
    DİVAN MOBİLYA´dan oturma gurubu aldım 1 ay sonra 3 lü çekyatarın ortası eğilmeye başladı. sorunu ürünü aldığım mağazaya bildirdim gelip baktılar çözülecek bir sorun olmadığı için üretici firmayla görüştük bir kaç kez görüştükten sonra teknik servisini gönderdi gelip baktılar rapor tutuldu sorunu fabrikaya ileteceklerini söyleyip gittiler ürünü aldığım 6 ay oldu ilgilenen yok DİVAN MOBİLYA ürettiği ürünün arkasında durmuyor ne yapmam gerekiyor?
    Teknik servis e gidin tekrar ilgilenmezseler fabrikaya teknik servisi şikayet etmeniz gerekmektedir

    Abii ya ona kalırsa bide bizim burda bi mobilyacı var. Uluyol diye.
    Abii adam yatak odası takımı sattı. 1 ay sonra dolabın kapağa kırıldı.
    Satın aldığımız yerden adamı çağırdık. Bu ürünü size ben satmadım dedi.
    Halbuki 1 hafta öncede takımın son parasını almaya gelmişti.
    'Kardeşim madem sen satmadın parayı ne için istiyon?' dedik.
    Adam daha para peşinde. Böyleleride var tabii , naparsın iştee.
    Aldığınız mobilyanın faturasını almanız gerekmektedir gidip zaten onlarda fatura vardır tüketici haklarına şikayet etmeniz gerekmektedir.




+ Yorum Gönder