+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 2345
Gizliyara Güncel Konu Arşivi ve Ev Ödevleri Forumunda Renault fluence yorum / yorumlar Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Cevap: Renault fluence yorum / yorumlar

    Evet arkadaşlar lütfen reno ya binmeyin şu çok meşhur jetta boşlinelere binin ne de boş fluencenin en baz modelinde bile yokuş kalkış destek ve anti pat sistemi var he alman kadar sağlam değil çünkü reno arabada saç kullanmaz karton kullanır hah hahaa komik oldu bırakın bu işleri biz aptal diiliz içi boş bir araca 78 bin verelim lütfen yaniii
    Cevap: Renault fluence yorum / yorumlar frmacil beşinci 5 sayfa Cevap: Renault fluence yorum / yorumlar

  2. Ziyaretçi
    Ben 2 aydır fluence kullanıyorum tek kelime durumuna göre süper araç daha fazla terfermans isteyen Mercedes E biner

  3. Ziyaretçi
    Arkadaşlar fuluansın hangi modelini tavsiye edersinizzz

  4. Ziyaretçi
    Herkesecmerhaba.Öncelikle kullanacağınız aracı seçerken size hitap etmesi önemli.Maddi ve tekniğiyle ne kadar ne istediğinize bağlı.Ben 1 yıldır 2010 fluance 1,6 16 valf privilage kullanıyorum.Daha öncede 2007 9-3 1.9 dizel vektör saab ım vardı.saabdan inince fluance bana vasat gelmişti ama bqkım ve yakıt giderlerim düşünce zamanın tasarruf zamanı olması gerektiğini kabul ettim.saav 7.1 sn de 100 km çıkıyordu ama bmw 3.30 ci let beni geçiyordu sadece bu bi hastalık hep gaza basıyodum hergün 50 tl mazot alıyodum.şimdi ise 3.30 lara uymuyorum haftalık 50 tl gaz alıyorum yani diyeceğim bu işin sonu yok ve flyance de heybetine göre ekonomik.Saab 10 bin bakımı 400-500 arası fluanc ise 150 tlye oluyor.saab triger seti 1250 tl fluance 120 tl.artı iyi ve kötü araba tabirlerindeki fluance kötü denemez.istedigibiz gibi değişiklikler yapılabilinir.fluance cvt yani bva otomatik şanzımanda gayet iyi ve dip not olarak sorunsuz bir şanzıman.1.6 16 valf motorda sıkıntısız.1 yıldır çok şükür ne su ne yağ eksiltmedi.lpg lide süper 1 yılda 2 kere gaz ayarına gittim ayar bile yapmadılar değerleri süper gidiyor maşallah.

  5. Ziyaretçi
    hocam ağzına sağlık on numara tespit.

  6. Ziyaretçi
    45000 tl ye kadar bir otomobil almayi düşünüyorum.hangilerini önerirsiniz?

  7. Ziyaretçi
    Bende 2010 model fluence var araba 5nin devir 2 viteste 5 bine dayadım 50 geçmedi 3 te 4bine dayadım 100 e geldi 4le 5ede atmadım vitesi yavaşladım sonra dedim neden arabaya zarar veriyom

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 2345


renault fluence yorumlar,  fluence yorumlar,  renault fluence kullanıcı yorumları,  fluence yorumları,  fluence hakkında yorumlar,  fluence kullanıcı yorumları