+ Yorum Gönder
Gizliyara Güncel Konu Arşivi ve Ev Ödevleri Forumunda Tüketici hakları nelerdir? Tüketici hakkı nasıl aranır Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Cevap: Tüketici hakları nelerdir? Tüketici hakkı nasıl aranır

    merhaba, bundan 2 ay önce 1600 e lazer epilasyona yazıldım. 200 liraya taksitlendirdiler. 2 kere gittim 500 lira verdim sonra ayrılmak istediğimi söyledim bana 1100 ü ödemeden çıkamayacığımı söylediler. ne yapmalıyım ?
    Cevap: Tüketici hakları nelerdir? Tüketici hakkı nasıl aranır sayfa üç frmacil 3 Cevap: Tüketici hakları nelerdir? Tüketici hakkı nasıl aranır

  2. CAVİDAN
    Devamlı Üye
    merhaba, bundan 2 ay önce 1600 e lazer epilasyona yazıldım. 200 liraya taksitlendirdiler. 2 kere gittim 500 lira verdim sonra ayrılmak istediğimi söyledim bana 1100 ü ödemeden çıkamayacığımı söylediler. ne yapmalıyım ?
    Eğer 2 seans gitmişseniz, sadece 2 seans ücreti demeniz gerekiyor. Diğerini vermek zorunda değilsiniz.

  3. Ziyaretçi
    kocak yayınclıktan ingilizce set aldım.ürünü 7gün içinde iade hakkımın oldunu ,telefonla 7gün içinde aranıp memnun kalmadıgım taktirde iade edebilecegim söylendi,ama aramadılar.

  4. Ziyaretçi
    15 gün önce saçlarımı boyattım ve boya esnasında yanması sonucu ek saç taktırdım(çboncuk kaynak) 15 gün içerisinde 3 ayda düşmesi gereken kadar boncuklarım düştü (yaklaşık57 adet) takılan saçların bakımı için 100 lira takılan saçlar için 200 lira para ödedim şimdi düşen saçların nedenini araştırdığımda bakımın hatalı yada eksik yapıldığını takılan saçların ise vasat derecede olduğunu öğrendim.. takılan saçları iade ve yapılan bakım (hatalı yapılan bakım) için ödedğim paranın iadesini alabilirmiyim?

  5. Ziyaretçi
    Tv’de tanıtımı yapılan I Phone S5 adlı cep telefonu yerine Vmaxx m5 adlı bir cep telefonunu tv’den pazarlama yolu ile aldım . Tanıtılan ürünle gelen ürün aynı değildi.Basit –plastik bir ürün, ekranı çizik vaziyetteydi. Dokunmatik Ekranı bozuk renkleri karma karışık bir telefon .Değiştirilip tarafıma gelmesi için geri gönderdim,hala bir cevap alamadım.Mağduriyetimin giderilmesi için ne yapmalıyım? Saygılar.

  6. Ziyaretçi
    evime bi satıcı geldi yorgunluktan kendimde degildim dedigi herseyi kendimde olmadan dinledim bahsettiği ürünü altım imzada attım 1 saat sonra kendime geldim ürünü alalı 5 gün oldu aradım iade etmek istiyorum yoksa sikeyet etcem dedim adam bana git et senedinizi isleme koycam dedi borc 290 tl elektirikli el süpürgesi
    bu ürün en fazla 100 tl yapar Ben bu ürünü istemiyorum eşim duyarsa magfeder beni

  7. Fatma
    Administrator
    evime bi satıcı geldi yorgunluktan kendimde degildim dedigi herseyi kendimde olmadan dinledim bahsettiği ürünü altım imzada attım 1 saat sonra kendime geldim ürünü alalı 5 gün oldu aradım iade etmek istiyorum yoksa sikeyet etcem dedim adam bana git et senedinizi isleme koycam dedi borc 290 tl elektirikli el süpürgesi
    bu ürün en fazla 100 tl yapar Ben bu ürünü istemiyorum eşim duyarsa magfeder beni
    Mağazadan satın alınan bir ürünü bir hafta içinde iade etme şansınız var. Bu tüketici hakkıdır. Ama kapıda veya internet üzerinden alınan ir ürün için bu geçerli değildir.

  8. Ziyaretçi
    ben çoçuk odası aldım ama henuz teslim etmediler başka bir odayla değiştirmek istiyorum siparışini verdik değiştiremeyiz fdiyorlar 2 gun oldu

  9. Ziyaretçi
    6 ay öncekadar işlerimin yoğunluğu neticesinde gelen bir telefon üzerine telefonda sorulan sorulara sefen evet demiş olup,benim tc numaram ile 7/24 sağlık hizmeetlerine kayıt edilmişim.fakat bu hizmetten hiç yararlanmadım.6 ay parayı kredi kartımdan tahsil ettiler.daha sonra bu 7/24 sağlık hizmetlerinden yararlanmak istemediğimi defalarca telefonda anlatmama rağmen hala benden şantaj ile seni icraya veririz gibi şeylerle meşgul edip benden zorla para sızdırmak istiyorlar.ne yapabilirim saygılarımla.

  10. Fatma
    Administrator
    6 ay öncekadar işlerimin yoğunluğu neticesinde gelen bir telefon üzerine telefonda sorulan sorulara sefen evet demiş olup,benim tc numaram ile 7/24 sağlık hizmeetlerine kayıt edilmişim.fakat bu hizmetten hiç yararlanmadım.6 ay parayı kredi kartımdan tahsil ettiler.daha sonra bu 7/24 sağlık hizmetlerinden yararlanmak istemediğimi defalarca telefonda anlatmama rağmen hala benden şantaj ile seni icraya veririz gibi şeylerle meşgul edip benden zorla para sızdırmak istiyorlar.ne yapabilirim saygılarımla.
    Tüketici hakları mahkemesine şikayet edebilirsiniz. Ve kredi kartınızı iptal edebilirseniz iptal edin.

+ Yorum Gönder


tüketici hakları nelerdir maddeler halinde