+ Yorum Gönder
Tuning ve Modifiye ve Motorlu Araçlar Forumu Forumunda Mitsubishi L200 4x4 Rallitronic Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Gizli @ yara
    Özel Üye

    Mitsubishi L200 4x4 Rallitronic








    Mitsubishi L200 4x4 Rallitronic Hakkında Bilgi



    Mitsubishi L200’ün 136 HP’lik motoru, uygulanan Rallitronic kitiyle 167 HP güce ulaşmış. Ticari araç statüsündeki 4x4 pick up’lar son yıllarda yükselen bir grafiğe sahip. Hatta bazı ünlü kişilerin garajlarında da kendilerine yer bulmaları bu araçların popülaritesini arttırıyor. Bununla birlikte zor şartlara göğüs gerebilme, gerçek birer görev aracı olmaları ve heybetli görünümleri de çekiciliklerini arttırıyor.


    Mitsubishi’nin bu sınıftaki temsilcisi L200’de 2006 Ağustos’undan itibaren ülkemizde de satılmaya başlanan son nesliyle çekici pick up’lar arasında kendisine yer buldu. Manuel ve otomatik şanzımanlı seçenekleri bulunan L200 şimdiye kadar 2.5 litrelik 136 HP gücünde turbodizel motorla rakiplerine karşı mücadele ediyordu. Şimdi Ralliart tarafından geliştirilen Rallitronic kitiyle 167 HP’ye ulaşan motor gücüyle iddiasını arttırdı. Turbo basıncını arttıran kitin KDV dahil fiyatı 2 bin 380,4 YTL olarak belirtiliyor. Otomatik şanzımanlı Intense donanım seviyesindeki standart L200’ün fiyatı 54 bin 994 YTL olarak açıklanırken, Intense Lux donanım seviyesindeki otomatik şanzımanlı L200’ün başlangıç fiyatı 56 bin 994 YTL olarak belirtiliyor. Intense Lux test aracımızda Rallitronic kitine (2.380,4 YTL) ek olarak, deri döşemeler (1.514 YTL), deri kaplı kol dayama yeri (156,5 YTL), ön tampon koruması (1425,3 YTL) ve “fullbox” adı verilen kapalı kargo bölümü (3.587,9 YTL) bulunuyordu.


    Sportif görünüm

    L200’ün özellikle kabin bölümü yuvarlak hatlarıyla diğer pick up’lara göre oldukça sportif görünüyor. Şişkin dodikleri ve arka kapıda yükselen cam çizgisiyle göze hitap eden L200’ün kargo kısmı eklenti gibi durmasına rağmen görsel olarak fazla rahatsız edici değil. İç mekana geçildiğinde ticari bir araç için kaliteli görünüm sunan bir kokpit sizi karşılıyor. Orta konsoldaki ekrandan pusula, barometre ve yükseklik bilgilerinin yanı sıra tüketim bilgileri de takip edilebilmekte.


    Deri kaplı koltukları rahat olan araçta uzun boylu kişiler ideal sürüş pozisyonunu bulmakta zorlanabilir. Bunun nedeniyse direksiyonda derinlik ayarı olmaması. Önemsiz sayılacak bu noktayı geçip yola çıktıktan sonra, ilk fark ettiğiniz şey bakışları üzerinizde toplamak oluyor. Ticari bir araç için çekici sayılabilecek bir görünüm ortaya koyan L200, sürüş özellikleri yönünden geleneksel pick up’lardan ileride. Bu tip araçların en büyük sorunu olan sarsıntılı kullanım sorunu büyük ölçüde çözülmüş, ortaya çıkan sarsıntı ve titreşimler fazla rahatsız edici değil. L200’ün kullanımı sırasında en fazla rahatsızlık veren nokta park sorunu ve arka görüş. Fullbox adı verilen kapalı kargo bölümü nedeniyle eğer arkanıza bir otomobil biraz fazlaca yaklaşırsa, dikiz aynasından onu görebilmek mümkün olmuyor.

    Ekstra güç

    Gelelim en fazla merak edilen nokta olan motora. İlk çalıştırma anında gürültülü olan dizel motorun sesi, ısındıktan sonra biraz kısılsa da hissediliyor. Standart L200, 136 HP’lik motoruyla çekiş sorunu yaratmasa da, performans yönünden biraz yetersizdi. Ralliart tarafından geliştirilen kit sayesinde turbo basıncı ve doğal olarak da motor gücü arttırılmış. 31 HP’lik güç artışı kullanımda net olarak hissedilebiliyor. Bu güç artışı L200’ü gerçek bir sporcu haline getirmese de, daha keyifli bir kullanım sunduğu bir gerçek. Rallitronic kitinin yakıt tüketimine etkisiyse 100 km mesafede şehiriçinde 0.2 lt, şehirdışında 0.1-0.3 lt ve ortalama da 0.2-0.4 lt tüketim artışı olarak belirtiliyor. Biz test sürecinde 10.4 lt/100 km’lik tüketim ortalaması elde ettik.








  2. Acil

    Mitsubishi L200 4x4 Rallitronic isimli yazıya yorum yazın.





  3. Sponsor Bağlantılar
+ Yorum Gönder


mıtsubıshı l200 4x4,  l200 4x4,  mitsubishi l200 4x4,  mitsubishi l200 kabin