+ Yorum Gönder
Sağlık Merkezi ve Sağlık Bilgileri - Haber Forumunda İntihar Amaçlı İlaç Zehirlenmeleri Konusunu Okuyorsunuz..
  1. chalo
    Üye

    İntihar Amaçlı İlaç Zehirlenmeleri








    İntihar Amaçlı İlaç Zehirlenmeleri kısaca


    İntihar etmek amacıyla aşırı dozda ilaç al-dığını söyleyen biriyle de karşı karşıya gele-bilirsiniz. Dikkat! Bu iddiayı hiçbir zaman tehdit olarak kabul etmeyin ve olayı ciddiye alın. İddiaya karşı çıkmak yerine, hangi sa-atte ilaç aldığını saptamaya çalışın. Boş ilaç kutularını arayın. Özellikle şunu bilin: Bazı kalp ilaçları, bilinci hemen etkilemez, ama bir süre sonra çok ciddi kalp-damar rahatsızlık-larına veya diğer organlarda arızalara sebep olabilirler. Böyle bir kişiyi asla tek başına bı-rakmayın. Çünkü ikinci bir girişimde daha bulunabilir.

    Bu arada doktorunuza veya bir hastane-ye başvurmanızda yarar vardır.







  2. CAVİDAN
    Devamlı Üye





    Tehlikeli ilaçları, ruhsal durumları bozuk kişilerin yanında bırakmayın. İlaç zehirlenmelerinde araştırmalara göre ilk sırada antidepresan ilaçlar yer alıyor. İlaca bağlı zehirlenmenin belirtileri alınan ilaca, zehirlenmeye uğrayan kişinin yaşına, biyolojik yapısına vb. durumlara göre hemen her zaman değişiklik gösterebilmektedir.




+ Yorum Gönder