+ Yorum Gönder
Her Telden Eğitim Konuları ve Soru Cevap Konuları Forumunda Motorsiklet pistonu Konusunu Okuyorsunuz..
  1. hasan mete
    Yeni Üye

    Motorsiklet pistonu








    vespa 125 1985 model motosikletin pistonunu soruyorum sitenizde aradım bulamadım bana yardımcı olurmusunuz tşklr







  2. AciLForum
    Moderators





    Motorsiklet pistonu

    Motorsiklet pistonu1.jpg

    20121205__96_5264093280.jpg


    Dünya'nın ilk scooter markası olma özelliğini taşıyan Vespa'nın bugüne kadarki en yüksek motor hacmine sahip modeli üretildi. 300cc motor hacmindeki araç, 22 Beygir güce sahip.

    Tüm dünyada 1946 yılından beri üretilen Vespa motosikletlerine bir yenisi Mayıs ayının ilk haftasında katıldı. Vespa GTS 300 Super ismiyle lanse edilen scooter, elit kesimin yeni aracı olmaya aday. Modern, spor çizgilere sadık kalınarak üretilen Vespa GTS 300, 250'lik modelin tahtına oturan ilk Vespa olma özelliğine de sahip. Tek silindir, su soğutmalı, elektrik enjeksiyonlu motor çağımızın en son emisyon oranı olan Euro3 normlarıyla uyumlu

    Spor elegans çizgisi ilk olarak 1955 yılında Vespa GS modeliyle başlamıştı. Ardından 1964 yılında 180 SS modeli üretildi ve büyük sükse yaptı. Bu yılı takip eden sene de talep üzerine 90 SS modeli üretildi. Uzun bir müddet Vespa bu modelle tüketiciyi oyalasa da 1972 yılında 200 Rally modeli geldi. 1976'da Vespa ET3, 1985'de T5 "Pole Position" ve şimdi de 2008 yılı itibariyle Vespa GTS 300 Super

    Gelelim bu muhteşem motorun karakteristik yeniliklerine Dinamizmi yansıtan yeni tasarım hemen göze çarpıyor. Çift renk tonundaki jantlar, Vespa'nın var olan sakin ruhunun haricinde hırçın bir çocuk olduğunu ispatlıyor. Sağ kısımda ise egzozun üzerinde ve şaside yer alan hava kanalları sportif ruhun habercisi Aracın süspansiyon sistemine geldiğimizde ise kırmızı renkteki helezonları görebiliriz. Diğer Vespa'lardan bu yönüyle de ayrılan Sportif Vespa GTS 300 Super, süspansiyon sistemi üzerinde nikelaj öğelere de yer veriyor.


    VESPA GTS 300 SUPER TEKNİK ÖZELLİKLER

    Motor: Tek silindir, 4 zamanlı, 4 subaplı, elektrik enjeksiyonlu.
    Silindir Hacmi: 278 cc
    Maksimum Güç: 22 HP 7500 d/d
    Maksimum Tork: 22.3 Nm 5000 d/d
    Ateşleme: Değişken ateşleme sistemi
    Soğutma: Sıvı ile
    Motor Gövdesi: Çelik şasi
    Ön fren: Çift pistonlu 220 mm çapında çelik disk
    Arka fren: 220 mm çapında çelik disk
    Ön süspansiyon: Tek kollu helezon entegreli çift hidrolik amortisör
    Arka süspansiyon: Ayarlanabilir çift amortisörlü.
    Uzunluk: 1930 mm
    Genişlik: 755 mm
    Koltuk yüksekliği: 790 mm
    Ön ve arka teker ebatı: Alüminyum 12”
    Ön lastikler: 120/70-12
    Arka lastikler: 130/70-12
    Kuru ağırlık: 148 kg
    Yakıt deposu: 9 lt
    Emisyonlar: Euro 3 uyumluz




  3. SuskuN PrenS
    Devamlı Üye
    Motorsiklet pistonu


    Motorsiklet pistonu.1.jpg

    motorsiklet-pistonu.2.jpg




+ Yorum Gönder


vespa motor