+ Yorum Gönder
Öğrenci odası ve Soru (lar) ile Cevap (lar) Forumunda Garantili tefonum hakkında bilgi almak istiyorum Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Garantili tefonum hakkında bilgi almak istiyorum








    Garantili tefonum hakkında bilgi


    Benim 10 aylık bi telefonum var ama yaklaşık 40 gündür serviste geziyo fakat 30 iş gününü yarın dolduruyor bi kaç arıza sebebiyle servise gitti fakat iki hafta sonra myapıldı diye bayiye gönderildi ama bambaşka arızayla geldi servisten bayideki arkadaşlar kontrollerini yaptı şebeke çekmediği ortaya çıktı ve geri servise gönderildi bu seferde başka bi servise göndermişler servis telefonun anA kartı yandığı söyleniyor ve benden para talep ediliyor yani daha önceki gittiği serviste ne yapılarsa yaptılar telefonuma şimdi o servis telefonu tekrar bayiye gönderecekler tekrar arızaya sebeb olan servise gönderilecek ve telefon ne zaman gelir ne zaman yapılır hiç bi bilgim yok ve 4 tanede mekanik parçasını değiştirmişler kısaca ben bu telefonu bu kadar sorunla istemiyorum yapılsa bile ben para iadesinin yapılmasını istiyorum elimde faturam servis fişlerim hepsi mevcut ne yapmam gerekiyor







  2. Harbi @ kız
    Bayan Üye





    Telefonunuz garantiliyse garanti veren firmanın (kvk , genpa ve benzeri ) servisi dışındaki bi yere gönderilmez. Garantili olarak servise giden cihaz başka arızayla kolay kolay gelmez. Cihazınızın garantili olduğuna dair belgeleriniz varsa servis belgeleride dahil Tüketici Koruma Hakem Heyetine başvuru yapabilirsiniz. Başvurudan sonra sizin adınıza hukiki işlemler yapılır usülsüzlük varsa para iadesine kadar gider.




+ Yorum Gönder